Klachten & garantie


Ik heb een klacht, wat kan ik doen?

Jammer om te horen dat je een klacht hebt! We werken dagelijks aan onze webshop om de beste service en producten te kunnen leveren, maar helaas kan soms niet alles naar wens zijn gegaan.

We horen dan graag wat de klacht is, dan kunnen we samen naar een passende oplossing zoeken. Je kan je klacht indienen via ons contact formulier.

ODR-platform

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je klacht aan te melden voor bemiddeling via stichting WebwinkelKeur. Tevens is het sinds 15 februari 2016 voor consumenten ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Het ODR-platform is hier te vinden. Als je klacht nog niet ergens anders in behandeling is, ben je als consument vrij je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Garantie

We behandelen en verpakken onze producten met de grootste zorg voor je in. Toch kan het gebeuren dat een product niet aankomt zoals verwacht wordt. Dat kan bijvoorbeeld een kapotte verpakking zijn.

Als dit het geval is, heb je uiteraard recht op een nieuw verpakking, of indien gewenst, geld terug. Laat ons weten als je bestelling gebreke vertoont, dan kunnen we het samen oplossen.